justbeccca

Strumpor

Kategori: Iphone

En sak jag insett med mitt stora strumpbehov. Det är att nu när man har valp hemma och även att man måste snabbt på med skor, vilket leder till gympadojjor, så använder man minst tre par om dagen.
Snacka om att alla kommer till användning nu. Men har även insett att många måste bytas ut, så de inte är lika mjuka och goa längre.
Så imorgon får någon av er gärna komma med ett mjukt paket innehållande strumpor :-D

Becca + strumpor = <3 sant!!!

Måste även tillägga att Agnes är super go. Hon och jag delade på soffan i natt, för att hon skulle få lite lugn och ro från Atos. Trots att vi har en stooor soffan, så ville hon dela plats med mig och jag är absolut inte den som säger nej till det :-) hihi

Idag har vi varit i rastgården. Först fick Ollie, Texas och Tia leka. Men Texas blev för hårdhänt så han blev utvisad till bilen. Men Tia och Ollie lekte på och röjde.
När dom var klara så var det Agnes och Atos tur.
Atos smörade som aldrig förr och försökte få igång henne i lek. Men hon var inte helt med på det. Men hon bjud in, men stoppad honom.

Ja, jag vet att det inte är snällt att åka till en rastgård med en löptik. Men jag tänker inte släppa dom på en gräsmatta som inte är inhägnad. Då hon kan vandra iväg och även Atos kan det. Atos är mer skyddande över henne nu och då tycker jag inte det är smart alls att släppa dom där vi inte kan kontrollera om någon kommer in. Vi vill ha det kontrollerat!

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: