justbeccca

Spendera?

Kategori: Iphone

Har idag tagit en paus från hundarna, eller ja, atos åkte med för att faktiskt ge Agnes, Ollie och David lite lugn och ro. För får inte Atos jucka, ja då pratar han som en idiot!
Hur som så åkte jag och Carro iväg till Coop på bergvik sen nu på kvällen. Där vandrade vi runt, tittade och kände på allt och pratade om allt. Riktigt trevligt. Vi testade alla garderober, jag fann Carro inne i en bastu :-P haha visade henne staketet vi ska ha(rättare sagt jag ska ha, oavsett vad David säger).

Med mig hem fick jag fem par nya strumpor. Ja, som ni vet är det mitt stora beroende. Har ni sett filmen på youtube som någon gjort med hundar, "Im a dog and i like/love socks"?
Ja tänker er den, fast "Im a girl and i love socks" Hahaha
Fick även med mig mina efterlängtade miniskidor, så nu ska bara David och jag få tummen ur och åka iväg och prova ut och köpa en dragsele, så ska vi ut och glida atos och jag:-)

Köpte även tre försenade alla hjärtans dag presenter och 2 och ett halvt års presenter till mig och David. Två skålar och choklad. På skålarna står det: "galen i dig"(eller i den stilen) och "hopplös förälskad i dig".
För den 20/2 hade Davis och jag 2.5års firande :-) fort tiden går när man är med den man älskar mest <3

På hundfronten går det framåt, mer än så skriver jag inte nu :-) Atos och Agnes är perfekta ihop och väldigt kära.
Så pass kära att Atos ylar när Agnes går på promenad utan honom upptäckte jag för någon timme sen. När David var ute med henne och Ollie.
Ollie har idag haft sin första dag utan olyckor inne och vi är två stolta här hemma. Kanske är han på väg åt rätt håll nu :-D Man blir mer och mer kär i honom, han är så underbar på alla sätt och vis. Och nu vet jag med sannolikhet att dagen han flyttar kommer en del av hjärtat försvinna med honom och jag kommer gråta som ett litet litet barn, länge!

Imorgon är det vaccination och chippning av Tia. Ska även iväg och handla hundmat och ny klofil.
Umgås med Alexandra någon gång vid sen lunch/tidig eftermiddag.
Jag vill även en sväng till bokrean. Ja ni läste rätt. Jag vill finna någon bra bok :) har dock redan denna månad köpt tre böcker. Får hem två nya om några dagar :-D
Nu är det natten! :-)

///Becca

https://cdn2.cdnme.se/762496/6-3/pic_512a9cede087c31771999924.jpg">https://cdn1.cdnme.se/762496/6-3/pic_512a9cede087c31771999924.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: