justbeccca

Sorry

Kategori: Iphone

Lovade lina igår att skriva om och klart i lägget om hunden som hoppade på Atos i somras. Men jag har pluggat, promenerat i omgångar, städat, varit i rastgården, handlat och bakat smörgåstårta under dagen idag. Så tiden har inte funnits. Lär inte hinna imorgon, kanske på förmiddagen. Men jag har ju mina anledningar till att inte hinna imorgon. För jag fyller år!!! :-)
Och självklart har David lagt sex små paket på köksbordet och läskar mig!!!

Nu blir det natten, har två super söta svarta fyrbenta omkring mig i natt.
Ollie får sova inne hos David, så Atos och Agnes får ha mera ensamtid.
Ja för det går ju inte att dela av till 100% från Ollie. Då han är en djävul på att välta, bryta och hoppa över kompostgaller. Inte det minsta rädd... Men vi har tränat lite smått på det idag. Aktiveringsbollen är toppen då! :-)
God natt på er och sov gott :-)

Jag ber tusen går om ursäkt till dig Lina.
Du får hålla ut någon dag till.

///Becca

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Haha men äsch! Den som väntar på något gott... Stressa inte för min skull! :D

    2013-02-19 | 20:34:00

Kommentera inlägget här: