justbeccca

Snö, mera snö!!

Kategori:

Det kommer bara mer och mer snö! Tror ni jag är lycklig? Jag hinner förhoppningsvis åka pulka nu innan våren kommer :) hihi Både Atos och jag har idag varit två nöjda livsnjutare. Vi har lekt ute i snön, sprungit runt och haft "snökrig"(jag kastar och han får spel). Så underbart! :) 
Dock så blir man ju lite nervös över hur vädert kommer att bli under veckan, då vi på Torsdag åker till Jönköpning över dagen/kvällen och ska hem sent på kvällen. Jag hoppas att snöandet har lugnat ner sig då. För egentligen skulle ju snön kommit runt onsdagen. 
 
Jag kommer kanske senare idag berätta vad det är som ska ske på torsdag. Eller imorgon, beror lite på. Men det kan vara så att det jag skrev om för någon vecka sedan om att när folk säger till en att man inte kan göra något, så blir man mer motiverad. Denna kan nog nu bli uppfylld. 
Har i alla fall varit hos pappa och använt hans skrivare och suttit och pratat någon timme. Nu sitter jag med plugg och ska ta en paus en sväng och gå ut i det underbara vädret en sväng. Sedan återgå till pluggning :) 
 
Bild från i lördags, när Atos fick sitta i baksätet i Cossin på en biltur :) 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: