justbeccca

Skit wifi!

Kategori: Iphone

Satte mig tidigare vid datorn och började skriva på ett inlägg om hunden som hoppade på Atos i somras. Men självklart så försvann wifi kontakten och jag fick stänga ner datorn. Sedan dess har jag faktiskt inte haft någon lust att sätta på den igen.
Men inlägger kommer och sanningen kommer fram. Jag har valt under lite mer än ett halvår att vara tyst om detta då jag fortfarande var vän med ägaren till hunden. Men nu efter många person angrepp av denna "vän" (som inte längre är min vän) så känner jag att jag inte tänker vara tyst längre. Folk behöver få veta sanningen och jag tänker skriva den.

Men ni får hålla ut ett litet tag till. Allt liksom försvann och jag är sur på datorn nu. Haha

Ikväll blir det mys med mina vovve grabbar. Husse(David) är på firmafest. Så innan han åkte sprang jag ned till ICA och handlade lite godis, chips och dricka.
Ja, som ni kanske förstått så går det inte att träna Ollie ensamhetsträning än, då han inte är 100% rumsren. Men framåt går det. Idag har det hittills skett 1 olycka inne. På lite mer än 12 timmar, vi går upp någon minut efter sex på morgonen. Hehe
Så nu hoppas vi på att detta håller i sig :-)

Ni alla får en en super mysig fredag. Det kommer jag ha med mina favoriter. Kanske kommer inlägget om den hunden upp senare ikväll. Har inte bestämt mig än. Får se hur det blir med det.
///Becca

Kommentarer

  • Lina säger:

    Alltså fy fasiken vad söta!

    2013-02-16 | 10:59:53

Kommentera inlägget här: