justbeccca

Mysigt

Kategori: Iphone

Haft en mysig dag, vid lunch kom Carro, Josse, Texas och Tia hit för lite kaffe, prat och bus. Efter någon timme kom pappa också. När han hade åkt, så åkte vi alla till rastgården så alla hundar fick vara lösa och röja. Då vi märkte att Ollie och Tia hade fruktansvärt med energi idag och leklust.
I rastgården blev de lek och även träning med alla hundarna.
Ollie, Tia och Atos fick träna sig genom att springa in och it ur tunneln, atos fick även hoppa över den och även runt hela rastgården på alla olika stenar och bord.
Han fick även öva på fotgång, höger och vänster svängar ocj sitt under gång. Super duktig min lilla stjärna!
Ollie och Tia fick smaka på hur det är att gå fot och börja lära sig ordet och vart de ska vara. Super duktiga!
Dom fick också lära sig springa genom tunneln och båda två var super duktiga och gjorde det på nästan första försöket :-)
Texas fick också träning med fotgång och några svängar.

Sedan åkte David och jag inkl hundarna vidare till hans mor, för att kolla hennes bil som inte ville starta idag.
Väl där blev de bestämt att vi skulle åka och köpa nytt batteri, så de gjorde vi. En tur till biltema och sedan Willys så vi fick handla lite. Sedan tillbaka till svärmor och montera bilbatteriet. Efter mycket om och men, så var det på plats ;-)

Jag har dock inte orkat idag att göra köttfärssås och spagetti, men imorgon blir det de. Men David gjorde korv till sig själv och jag åt mina efterlängtade fullkorns flingor och banan :-D
Vi åt även en varsin burgare från Max för att orka montera batteriet och tur var det :-P haha

Jag har nu på kvällen sovit på soffan en stund, för jag frös som en idiot när vi hade kommit hem. Så jag kröp ned under ett täcke och tvingade David lägga sig bredvid så jag fick ännu mera värme.
Nu väntar vi på att han och Atos ska komma hem så vi alla kan gå och lägga oss och sova. För gud vad jag är sliten och trött :-(
Natti på er
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: