justbeccca

Mysiga helgen

Kategori: Iphone

Igår hade jag och hundarna super mysa eller ja, dom tittade konstigt på mig när jag studsade runt i soffan som en idiot till gladiatorerna. Jag blir så arg och uppspelt när utmanarna inte är så duktiga som man vill. Så jag klättrar hej vilt i soffan i hopp om att utmanarna ska bil bättre :-P haha

Idag har Atos och jag varit på isen och kollat på alla möjliga fordon som varit ute och sladdat.
Efter någon timme kom Ollie och David dit och även Micke. Så dom tog några varv, även jag med David i mickes bil. Ja ni kan ju tänka er hur det lät i bilen: vi kommet att dö, vi kommer att dö!!!

Efter isen blev de fika hemma hos oss med Micke och prat. Riktigt mysigt :-)

Nu strax ska vi åka och köpa thai mat och åka ut till svärmor och svägerskan som är i stan över helgen och äta med dom.
Men åtta ska jag vara hemma, då börjar melodifestivalen. Japp, jag är töntig denna helg med. Men har man valp hemma, så har man det och då får man göra det bästa av situationen. Melodifestivalen var faktiskt lite små rolig förra helgen, så hoppas på att den är det igen denna helg.

Angående inlägget som jag skrev om igår, får ni vänta lite till. Känner absolut inte för att starta datorn. Haha
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: