justbeccca

Jag vill ha...

Kategori: Iphone

En ny bil. Jag vill sååå mycket ha en ny bil. Inte vilken som helst, men David är inte den lättaste att övertala när det inte gäller leksaksbil(bygga-om-till-det-han-vill-bil) eller hund.
Brukisen är inte lika viktig så att säga. Eller jo, att den är hel och trygg för mig att köra. Allt annat kan kvitta.
Fast David vill ändå sälja och köpa ny brukis. Men ja, man kan väl säga att vi båda är veliga i denna fråga.
Vi vill båda ha ny, men jag älskar audin super mycket. Det är liksom en bebis. En familjemedlem. En underbar sak. En viktigt del i livet.
Men samtidigt känns det som att det kanske är dags att sälja och uppdatera sig lite, till något som passar oss mer. Ja ni kan ju tänka er vad det ska vara för något. Tänk nu på att minst tre varelsers egon ska få plats i den.. Haha

Men vi får väl fortsätta vela ett tag till. Bästa hade ju varit om han kom hem på tisdag(min födelsedag) från jobbet och berättade att han köpt ny brukis. Men drömma kan man göra....
Natti på er. Är skit trött nu efter en spännande dag med mycket innehåll, fast ändå inte.

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: