justbeccca

Jag sa ju de igår

Kategori: Iphone

Att idag skulle vara en bättre dag och det har det verkligen varit också :)

Insåg även tidigare idag att den dagen Agnes åker hem, kommer dagarna få mer luckor och ja, risken är stor för att jag blir uttråkad.

Just nu är Ollie hemma hos Josse och dom. För att Atos och Agnes ska umgås mer. Så nu är det lugnare här hemma, och jag kan erkänna att det är tråkigt. Jag insåg även nu att jag är trött. Farligt detta. HAHA! Men blir fullrulle om någon timme igen, när lilleman kommer hem igen.

Har haft i alla fall en väldigt bra dag och fått fina presenter. Har även idag gjort en extra smörgåstårta till firandet idag. Så nu har vi denna vecka gjort och ätit 5 smörgåstårtor. Mycket bra jobbat måste jag säga :-D

Davids pappa, styvmamma, syster och farmor(super söt!) var här först idag för lite firande och ätande.
Senare kom faster med familj, pappa, Daniel, Sofie, Josse, Håkan, Carro och Micke. Super trevligt! :-) tack alla för att ni kom :-D

Nu ska jag fortsätta med att försöka hålla mig vaken och även äta lite :-)

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: