justbeccca

Irritationsmoment - Fronda

Kategori:

Igår blev det ingen mer träning för mig och Ollie, men Rebecca tog en liten tränings stund med honom på parkeringen här utanför. Prefekt, då det är ett ICA precis utanför oss och det blev träning under störning och enligt mig tyckte jag dom var super duktiga.
 
Blev en sen kväll igår och det märktes idag att jag inte är i sån plats just nu som riktigt orkar det. Men från och med imorgon så orkar man igen. För från och med ikväll blir det lugnare här hemma med pratkvarnen Atos. För idag åker Agnes hem, och japp, vi alla kommer vara lite små ledsna. Men som tur är får vi hälsa på hur mycket vi vill :) Vi hade inte kunnat hitta en bättre familj som äger Anges. Dom är så underbara, och det är ju bara att kolla på Agnes, hon är ju helt underbar, så det var lätt att räkna ut :) 
 
Idag har jag i princip bara pluggat, håller på att skriva klart all information till min redovisning imorgon för företagsekonomin 2. Ska skriva klart det lite senare. Just nu fastnade jag på Spotify med att hitta massa nya och gamla låtar :P haha 
Så sitter och gör en ny låtlista och många låtar är vår/sommar låtar. Nu när jag hör dessa saknar jag att dansa, dansa som förr. Det sköna är att jag kan göra det, här hemma, när ingen ser :P haha Men jag saknar att dansa mina vänner på träningar. Det var alltid en speciellt stämning då. Får fundera på om man kanske ska börja igen. Kan ju i alla fall börja här hemma igen till att börja med :) Saknar även att sjunga, men dansen är roligare! 
 
Ska även skriva två andra uppgifter senare också. För nu har det jag läst legat och grott i några dagar, så nu känner jag mig redo och har ideér på hur jag ska skriva det. 
 
Nu ska jag ta med mig hundarna och åka iväg en sväng och fixa lite. Njuta av den underbara solen som faktiskt är här idag igen! :) 
 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: