justbeccca

Imorgon får ni NOG veta...

Kategori:

Bestämde mig förut att ni inte får veta idag vad det är som sker på torsdag. Men imorgon får ni nog det :) 
 
Gick igenom mina studieplaner förut för dom två(nya) kurserna som är igång just nu. Den ena är 5 veckor lång och den andra är 18veckor lång. Jag ligger perfekt i min studieplan, så jag är väldigt väldigt nöjd. Imorgon ska första inlämningen om privatjuridiken in och jag är väldigt nöjd med mig själv. Har valt bra och roliga kurser, hittils vill säga. 
Det verkar även styra upp sig med företagsekonomin, får förhoppningsvis veta imorgon och läste precis att det verkar styra upp sig med historian också :) verkar som jag fått en snabbare och effektivare lärare denna omgång. Så det känns jätte bra, han är verkligen tillgänglig dygnet runt på mail. 
 
Under kvällen innan David åkte till sin mor, så var vi ute på promenad han, jag och Atos. Det sköna med att välja en promenad strax efter 21 är att ingen är ute med hund just då. Då typ alla hundägare går ut mellan 22-23. Så Atos fick vara lös mycket och springa runt och leka i snön. Tränade mer inkallning, det är bland det roligaste som finns faktiskt med Atos. Han är så ombytlig just när det gäller inkallning. Ena stunden, kommer han fort, andra segt, tredje segare och fjärde får man gå och hämta honom. haha Men han är en egen individ och säger man "Nej, Hit" så kommer han. Så han kan, om han vill. Ni vet " jag ska bara" principen... Direkt vi kom in från promenaden så vände David och Atos och åkte ut till Davids mor. Vi frågade även Atos om han skulle åka bilen till farmor och han gav i sin glädje ifrån sig ett litet litet glädje skall :) 
 
Nu blir det natten, efter att ha läst klart E-boken som tjejen som har http://cutiepiepolly.se/ har släppt om Aloe-Vera ska jag faktiskt sova. Boken är en super intressant läsning och man kan inte sluta läsa förens boken är slut. Vilket är tur att den är på 16 sidor, hade nog annars blivit lite jobbigt. Här får ni länken till hennes E-bok om Aloe-Vera (bara att klicka på ordet, så kommer ni direkt till nedladdnings sidan för E-boken). 
Hon har även tidigare släppt en bok om naturlig utfodring, denna bok har jag ännu inte läst, då det inte legat i mitt intresse. Men nu har jag tagit hem den och ska läsa den imorgon tänkte jag. 
 
///Becca
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: