justbeccca

Grattis på födelsedagen!!

Kategori: Iphone

Grattis på födelsedagen mamma!!!!

Tänka sig att för 22år sedan fick du en av de bästa födelsedagspresenterna man som förälder kan få. Ett barn!
Inte vilken barn som helst, utan mig :-)

Det jobbiga som är nu är att man får fira sin födelsedag utan mamma. Då vi bor 40mil ifrån varandra. Riktigt riktigt jobbigt. Det är liksom mamma och jag mot världen denna dag, har alltid varit och kommer alltid att vara.

Oavsett har jag haft bästa födelsedagen. Fått många bra och fina presenter. Självklart fick jag på morgonen innan David gick till jobbet, strumpor, 6st nya par, i olika paket och som ni kanske förstått. Jag älskar strumpor!!! :-) Så min morgon kunde inte börja bättre :-D
Sedan rullade dagen på, allt som skulle göras gjordes och en sväng till rastgården hanns med, vilket var ett måste. Pratade med söta morfar och fick present av honom, som har en liten del använts till att köpa en efterlängtad bok, hunden som läkte en familj. Ska även köpa en anatomiboken om hundar.
Fick även av David medlemskap på Sörmons hundklubb, helårs medlemskap. Så nu finns det inget som kan stoppa oss i träningen :-)

Hade födelsedagsfika och sedan tog jag, Josse, Carro och David med alla hundarna på promenad. Inklusive Tia och Texas(de fick inte vara med uppe hos oss dock). När vi kom in från promenaden så bjöd Agnes in Atos till lek och de båda visade intresse för varandra. Kanske, kanske är på gång nu. Bara att hoppas!! :-)

Nu ligger vi alla nedbäddade, jag och de två svarta här i vardagsrummet. David och Ollie har sovrummet. Bäst så. Trivs enormt med alla tre hundarna och dom är väldigt lätta att ha med att göra :-)
Nu är det natten här. Ska upp tidigt imorgon och köra bil i sömnen(känns det som). Haha natti på er och tack för alla fina gratulationer och presenter :-)

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: