justbeccca

Ett steg närmre

Kategori: Iphone

Idag fann jag ett chassi, nu är det bara en till del kvar, så är vi redo för långa promenader på dagarna! :-)

Hade även min muntliga redovisning idag på företagsekonomin 2 också fick C (VG). Så nu har jag bara C (VG) i alla företagsekonomi kurser :-) jag är duktig ändå :-) hehe

Har även idag varit på promenad med Lina, Anton, Tyra, Charlie, Atos och Ollie och jag tyckte det gick bra. Ollie har dock väldigt mycket energi. Men har ingen som helst lust att gå långt(längre promenader). Så vi kör mycket just nu på hjärngympa och väntar in tills han är redo. Annars får man bara bära runt på honom och kan säga att det inte är lätt att bära en hund på 13.3 kilo och en hund i koppel på 35 kilo.
Söndag ska vi köra en lekträff i rastgården så dom får bekanta sig när alla är lösa(Ollie kan inte vara lös än).

Annars mer idag, har jag inte gjort så mycket mer än att skriva arbeten, varit på olika butiker i jakt efter detta som skrevs högst upp.
Nu blir det en lugn kväll i soffan tittandes på tv och börjar med Sofias änglar. Älskar det programmet!

///Becca

Kommentarer

  • || mannen som kan prata om hundar || säger:

    Nä, det är ju inte lätt att gå runt och bära på en vovve!

    Svar: Hehe Nej, det är ju inte de :( Men hoppas nu att jag finner det jag söker efter :)
    Becca

    2013-03-02 | 18:31:13
    Bloggadress: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här: