justbeccca

David VS Becca

Kategori:

Davids intresse VS Mitt intresse. 
Tänkte göra en fin uppsapling här på våra intressen. Tror många kan förstå att jag kan tröttna några gånger på ett år på Davids intresse, när man får se det så här. 
Detta är från det att vi blev tillsammans 20 augusti 2010 tills nu och tro mig, han hinner nog byta tre eller fyra gånger i år :P haha 
 
 
Skyline(ett gäng siffror efter de)
VS 
Atos
 
Samtidigt fanns : 
Arison 
VS 
Atos
 
Ariston såldes i September 2010. Då köptes en ny motor till Skylinen(ett gäng siffror) och, tro det eller ej, en nu bil som skulle stanna över vintern.. 
 
Skyline(ett gäng andra siffror) 
VS
Atos
 
Och trodde ni själva på att den blåa skylinen(ett gäng andra siffror) skulle stanna såpass länge som över en, jag upprepar det igen, En vinter?! haha då gick ni på det totalt. Den stannade i drygt en månad. Såldes och fick en bil på köpet. 
 
Guuuuula Auuuudin 
VS
Atos
 
Audin är den ena bilen som faktiskt fått stanna hos oss, länge. Ja jag upprepar, länge! :) 
Nästa bil på tur, som såldes var den gröna Skylinen(ett gäng siffror efter). Den såldes sommaren 2011, och då tänkte man ju: "skönt med en bilfri sommar". Ha! där hade man fel, innan ens bilen var såld, hade David bokat flyg till england för att åka och kolla på bilar. 
Bilen såldes två veckor innen flyget skulle gå. Davif fann en bil på en auktion, la ett skambud vid datorn, gick ut i köket och påvägen tillbaka(handlar alltså om 20meter) plingade hans telefon till på hallbyrån, så han stannade till och fick veta att de hade godkännt hans bud. Så han hade köpt bil, igen!!!
Den 12 juni 2011 kom David till Falkenberg för att hämta mig och Atos påvägen hem, med sin nya bil...
Kan ni gissa vad det blev för något???
Jo en gubb bil!!!! 
Lexus Is(blablablablabla)
VS
Atos
 
Denna bil behöll han ända tills hösten 2011, då han inte tyckte det fanns så mycket mer att göra på bilen. Så bytte han med pengar emellan(som redan spenderats på ett kitt till en bil han inte visste han skulle få). 
Lexusen + 5000kr mot en?! 
 
Mazda RX7a (på bilden är det David som gjort om till, såg inte ut så alls först!) 
VS
Atos
Vet ni vad denna bil har gjort sedan i höstas? 
Jo den har legat ute på annons, dock för billigt(enligt mig) och även folk som velat byta till alla möjliga bilar som David inte varit intresserad av. Nu har han äntligen tagit bort annonsen och införskaffat sig lack. Nu ska bilen få ny färg. 
Den som är på, på bilden är vinyl(tejp), som David satt dit själv och även utformat själv. 
 
Ja som ni kan se kart och tydligt, byter David bilar hej vilt. Medan jag håller mig fint till Atos. Nu kommer vi ju få hem en till liten krabbat och de ska verkligen bli super kul :) Men i slutändan är Atos den enda fasta punkten för oss :) 
 
 
 
 
///Becca
 

Kommentarer

  • Storasyster säger:

    Jag skrattade högt när jag läste, sen läste jag för mamma och hon var mycket road även hon :-)

    2013-02-06 | 09:37:54
    Bloggadress: http://avenjagarenidiot.wordpress.com

Kommentera inlägget här: