justbeccca

Alla hjärtans dag

Kategori: Iphone

Och David kom hem med en söt liten ros och vit blommor, alltså en minibukett :-)
Självklart ville Ollie ha pappret sommar runt buketten.
Sedan har han sovit och röjt, snott reklam, försökt ta ny tvättade strumpor och tv-dosan(den verkar vara det bästa).

Ollie är inte en morgon pigg hund, han tycker vi bara ska gå ut och kissa på morgonen och sedan gå in. Men atos vill gå på morgonpromenaden tidigt så då får Ollie fint följa med och de gör han :-)

Igår var Ollie på lekdejt med två andra hundar och sedan kom en tredje. Efter 1h och 30min var han helt slut.
Men gud vad duktig han är med andra hundar och en massa massa spring i benen.
Rebecca tränade lite agillity med honom i rastgården och han fattade vad han skulle göra.

Jag hoppas verkligen någon vill adoptera denna ängel, då han förtjänar ett bra hem med mycket träning, lek och kärlek. Han är en otroligt miljöstark hund och är super bra på alla sätt och vis. Jag känner att det är bra om ha får ett nytt hem fort för hans egna skull, någon som vill forma sin hund själv, trots omplacering. Han är så mycket valp man kan va.
Finns det någon därute som läser bloggen så skriv en kommentar med eran mail(jag godkänner den inte så alla kan se adressen) så tar jag kontakt med hur ni ska gå tillväga.

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: