justbeccca

Tlötta och regniga dagar

Kategori: Iphone

Den senaste veckan har varit en trött vecka, som innehållit mycket. Men ändå varit konstant trött. Känns som jag inte får så mycket sömn eller syre för den delen. 
Dagarna består av regn mesta dela och det livar ju inte upp tillvaron speciellt mycket. 

Måndagen efter jag kom hem från Falkenberg, rättare sagt den 9 december. Så var det snö här hos oss. Då kunde jag mätta ett litet snö behov i form av åka mini-skidor bakom Texas och Atos. Men jag känner nu, att jag har ett större behov av detta. Helst ett helt år ståendes bakom dessa två, på en släde och bara åka och åka! 
Men jag får hoppas att detta oändligt tråkiga regn övergår snart till snö. Så man kan ha lite mer roligt :-)

Sitter även och planerar på att göra en sak. En rolig grej, men vi får se. Måste komma igång bara. Min hjärna måste få komma igång ordentligt innan. 

Mer idag har spenderats några timmar på Ikea, annars i soffan hos Josse och Håkan med en kaffekopp och en Akhela i knät :-) 
///Becca 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: