justbeccca

Väntar och väntar

Kategori:

Sitter och väntar nu på ett samtal som ska komma vid tre. Får de hur det går, men hoppas att det går åt det bättre hållet. 
Annars idag har det åskat som fan här vid lunch. Innan det så passade Atos på att stå upp vid sängen och spy i den... Mycket trevligt tyckte jag det var, eller? 
Har grejat med hundarnas mat, diskat och grejat med datorn. Nu sitter jag i soffan med Akhela sovandes på min ena arm och en kaffe redo att drickas när jag är färdig skriven här. 
 
Sitter fortfaranade och luskar på hur jag ska ta mig dit jag vill. Jag vet redan allt om man säger så, men jag vet inte hur.. Så ni kanske förstår att det fortfarande finns en irritation med under dagarna. 
Men lösningen kommer väl, någon gång. Om inte annat så gör väl någon annan min plan om inte jag gör det.. 
 
Dags för kaffen nu, innan den blir kall. Måste hinna dricka och njuta lite innan samtalet. 
Måste bara säga att jag längtar så otroligt efter hösten och vintern. Jag vill bara att snön ska komma tillsammans med kylan :D 
Som vädret är idag skulle man kunna tro att det är påväg att bli höst de närmsta dagarna. Nästan så man hoppas på det till och med! :) hihih
 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: