justbeccca

Perfekt väder

Kategori: Iphone

Idag på eftermiddagen och början på kvällen var det perfekt väder för att ta en långpromenad. Tidigare har det fått skett på natten eller ha haft hundarna lösa på t.ex svärmors gård, där de kunnat välja själva. Men inte idag, idag gick det att gå tidigt. Så när vi var färdiga med allt som skulle göras på eftermiddagen, så tog jag med mig David, Alexandra och hundarna ut på en härligt lång promenad. Gick lite över allt och det var så skönt att bara vara ute och gå, trots två tvär knäppa hundar som faktiskt inte alls var roliga att gå med idag.
Vi hade med Akhelas barnvagn och den är så bra, för i den kan man förvara vatten och skålar till hundarna och även sin egna vattenflaska.
Jag vill inte att Akhela går så mycket än, vilket en valp inte ska göra heller för den delen. Jag är rädd om mina hundar,
Så därför den "töntiga" barnvagnen.
Hon är i alla fall nöjd med den och det är jag med.

Nu är det natten här, ska bli så skönt att sova. Imorgon är det lite små saker som ska fixas och på kvällen är det ringträning med Akhela och om vi hinner så ska vi svänga förbi klubben en snabbis också. Hoppas tiden räcker till, så mycket man vill få in på under en och samma dag gällande några ynka få timmar. Annars får vi ta klubben nästa vecka.

God natt på er :-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: