justbeccca

Paket, SM, träning, beställning

Kategori: Allmänt

Tidigare idag så pratade jag om att jag älskar att få paket, när jag pratade med min syster Josse som var förbi en sväng. Samtidigt då beställde jag hem en massa saker till hundarna. Träningstillbehör, inget onödigt. Jag lovar "ler" hihi
Okej, Atos fick väl en ny spårsele och spårlina i färgen blå :-P hehe
Men jag tycker han är värd det efter att ha spårat så otroligt bra denna sommar och verkligen visat sitt rätta jag. Det måste man belöna! :-D

När posten kom(som jag glömde bort att ta in förens nu på kvällen) så låg det ett sött litet paket där i till mig. Har jag sagt att jag älskar att få paket?! :-D
Öppnade det och då hade masterpet skickat ett prov på nya snabbserien på schampoo och balsam till mig. Masterpet vet hur man ska ta vara på sina trogna kunder ordentligt och jag är så nöjd med dras kvalité!

Annars har helgen gått åt till, träna lydnad, umgås med vänner, varit på stan och Bergvik och till sist kikat på SM i Bruks och IPO som hade livesändning!!! Tummen upp!! Man kan även nu titta på det: http://new.livestream.com/dog-sports/BruksIpoSM2013/archives (Ni får kopiera adressen, då jag skriver från appen).

Nu är det en ny vecka, som innehåller plugg, städa, träna ensamhet med hundarna, träna lydnad, Kursstart för Atos på onsdag, få mellanvägg till bilen och få PAKET!!! :-D ihihihi
Så känner ni för att göra någon lycklig, vad säga som att skicka ett paket innehållande något hundigt till lilla mig?! :-D finns säkert någon bra bok som ligger och skräpar hos mina läsare :-P hehe
Nej då, men paket uppskattas alltid :-)

Nu är det natten, Gud vad sent jag är vaken idag!! Senaste veckan så har jag somnat vid senast 23, utom i lördags.
Har varit nattmänniska länge, men inte längre. Inte min grej, blir stressad av klockan blir mer och mer. Gillar att somna tidigt på kvällarna och mysa runt på morgonen i skogen med hundarna.

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: