justbeccca

Lugna kvällar...

Kategori: Iphone

Önskar jag att jag kunde ha. Att bara mysa ner sig i soffan, med en kopp te och ett bra program på tv.
Ne icke! Jag har inte ro i kroppen till det just nu. Vet inte varför, men jag tycker jag tar det lugnt på dagarna. Trots att jag är effektiv, men kan ändå inte känna att jag vill sitta där i soffan. Eller jo, det kan jag känna. Men när jag väl sitter där så vill jag inte sitta där.
Jag är så delad i vad jag vill och inte vill göra på kvällarna.

Många gånger säger jag: " nej jag ska inte med på det", och sedan tre sekunder senare säger jag "jo men kanske, vi får se vad det blir". Slutar ändå alltid med att jag följer med på det andra ska göra... Inte för att jag inte vill, utan för att jag vill göra allt och det känns inte som allt hinns med.

Hur som helst så är mina kurser inför hösten klara. Börjar på måndag, om kurserna hinner komma upp tills då. Ska bli kul med nya kurser. Men tror att alla är rätt tunga.
Har fått förfrågan från en gammal doggywalks hundsägare om jag kan ta ut hunden i december och januari. Självklart kan jag det, speciellt när man ute i sån tid och frågar. Hehe

Nu är det fika dags igen, denna gången nybakade bullar och kaffe hos Josse och Håkan med goa gänget :-D

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: