justbeccca

Kristinehamn

Kategori: Allmänt

Idag blir det en tur till Kristinehamn med Josse, Akhela och Tia.
David och jag har köpt grindar till Audin äntligen, så det ska vi hämta i Kristinehamn. Köpte dom från en i Västerås, men han var så snäll och fixade dom till Kristinehamn. Så vi slapp åka så långt. Dels då har vi lite svårt att få tiden gå ihop att åka iväg så. Då David jobbar alla dagar i veckan, och på helgerna är det mellan ungefär 12-16.
Men hur som helst, idag blir mot våra!! :-D

Jag vet att jag skulle ha skrivit om Akhela i lördags eller igår. Men jag har inte mått så bra de senaste dagarna, så jag har inte orkat faktiskt.
Idag mår jag mycket bättre. Så tänkte skriva ett inlägg när vi är tillbaka från Kristinehamn.
Tänkte även skriva om EA armbanden också. Så ni får vet vad jag tycker om dessa än så länge.

Nu ska jag fortsätta vänta på Josse och se när vi ska åka. Josse har börjat skolan idag, så hon är väl fortfarande där. Hehe

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: