justbeccca

Jag är så otroligt nöjd!

Kategori: Allmänt

David och jag gav oss grindar till bilen i 3års present(just nu i alla fall).
Dessa var ju jag och Josse och hämtade tidigare idag. Självklart som ni säker förstår så kan inte jag låta bli något nytt, så nästan direkt efter David slutat så började vi undersöka hur grindarna skulle hamna på plats.
Vi kom på hur de skulle sitta och gick in och drack kaffe med Micke som kom på besök.
Sedan försökte vi alla tre, även kom Josse och Håkan. Men insteget i bagaget är ju gjort på rostfrittstål, så ja ni kan ju tänka er hur frustrerade vi var när inte ens metallborren funkade och även batteriet började ta slut..
Men vi åkte hem till Micke och han hade sakerna till att få fast fästena.
Så i från Micke åkte en mycket mycket nöjd Becca.
Både Akhela och Atos var förvirrad över att nu mera sitta bredvid varandra utan galler emellan.
Akhela njöt som bara den. Tuggade lite här, tuggade lite där. Klättra lite på Atos, bita lite i hans svans. Ja tog verkligen vara på tillfället.
Atos njöt av att kunna gå runt, stå och titta ut på båda sidorna.
Men detta ska inte vara länge, ska försöka göra/få tag på en mellangrind/avdelare. Ska även försöka fixa en längre stag, eller krok till luckan. Så det kommer in lite mer luft men ändå inre helt öppet. Går ju inte lite på människor i dagens samhälle idag när det kommer till ägandet av hund. Vi ska också köpa lås till grindarna.

Åh vad jag älskar dessa grindar!!!
Som ni kanske förstår. Hehe

Nu är det natten. Imorgon är det en ny dag. Tänkte baka lite paj imorgon på dagen. För det är jag sugen på.
Men måste komma på något mer roligt. För det är min och Davids 3års dag. Herregud vad tiden går fort!! Min älskade David, bästa vän, sambo, livskamrat. Jag bara älskar dig mer för varje dag som går <3 ingen kan ta din plats, finns ingen som kan mäta sig med dig. Du är det bästa som hänt mig och jag är tacksam för att du finns i mitt liv och sätter sån glädje i det..
Jag älskar dig David, nu och föralltid <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: