justbeccca

Energy Armor

Kategori: Allmänt

Nu har jag haft armbanden i en vecka drygt och kan säga att jag märkt en skillnad. Den skillnaden är sömnen. Jag sover som en prinsessa på nätterna med dessa armband. 
Först ville jag inte säga något om hur de funkade för ens egentligen en månad efter jag börjat använda dom. Men jag har vekligen märkt en skillnad på hur jag sover på nätterna. Jag sover hur bra som helst och jag är verkligen super nöjd. 
Tyvärr kan jag inte uttrycka mig så mycket som hur den hanterar smärtan i armen just nu. Då jag inte riktigt är säker på hur den är. Så jag ska avvakta och se några veckor till på just den biten. Men jag kan säga att den har hittils hjälpt till med sömnen och får man en bra sömn så blir alltid smärtan lättare att hantera. 
Jag har inte vaknat en enda dag den senaste veckan utan att ha kännt mig utvilad. Det säger mycket om dessa armband. 
Vissa säger att det sitter i hjärnan. Man inbillar sig att det hjälper. Ja men om det nu är så, låt folk då få inbilla sig. Mår man bättre och själv tycker att det hjälper. Så ser jag inte någon skada i att anväda något som är vänligt mot kroppen än en jäkla massa piller som kroppen tar stryck av.. 
 
Jag är hittils grymt nöjd med mina armband. Jag använder två och David har ett, då jag fick två på köpet. hehe
Kommer skriva mer om detta om några veckor, när jag har mer att skriva om. Detta är vad ni får just nu om armbanden. Jag rekommenderar er att köpa ett Energy Armor armband och testa själva. Du tar ju inte skada av det i alla fall. 
 
 
 
 
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: