justbeccca

Energy Armor armband

Kategori: Iphone

Hat nu några dagar suttit och kikat runt på lite saker, men en sak jag fastnade för var ett armband. Som jag av slumpen såg att min ena kusin och hans tjej samarbetar med inför deras öppning av gym nu i höst. Så jag bestämde mig för att kika närmre på detta och såg vad detta armband kan göra för en.
Tänkte en eller 17.000 gånger att ett sådant borde jag testa. Om någon ska testa det på smärta och sömn är jag en av de utmärkta testpersonerna.

Så såg jag i förrgår att de denna vecka ska köra en liten kampanj denna vecka och då tänkte jag ännu mer att, nu är det perfekt. Två armband till priset av ett. YES!
Så idag beställde jag ett i rosa, därför jag ville ha något som sätter lite färg och jag blir glad av färgen rosa. Jag jag ändå ha på mig det hela dagarna långa, så ska jag ha något jag blir glad av och känner att det är jag.
Vad man får för extra vet jag inte, ett vitt med antingen guld eller med gul text.
Tänkte att David ska få testa det.

Jag är grymt nöjd med min beställning och kan knappt vänta på att få hem det. Skulle nog egentligen åkt in till stan och köpt på en av Life butikerna, så hade jag sluppit vänta :-P hehe

Jag kommer nog aldrig bli av med den värsta smärtan, men nu kanske det går att få ner den, kanske till den nivån som den "normala/dagliga" smärtan är nu. Man kanske kan få fort den dagliga smärtan. Så man kanske kan få bli lite mer "frisk".
Jag är frisk, men min kropp är inte hel.

///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: