justbeccca

De senaste dagarna

Kategori: Iphone

Har spenderats med att kika på film på dagen, gått i skogen, tränat lite trix med Atos. Akhela har fått öva på att stå och ligg.
Kvällarna när det blivit mycket svalare ute så har jag träffat Svärdan för att träna lydnad.
Idag är en vilo dag för hundarna och det är skönt även för mig.

Jag har tittat på ungefär 3 filmer om dagen och även kikat klart på Orange is the new black.
Dock idag har det inte blivit någon film än, har njutit utav en sommardag ute i skogen på förmiddagen med hundarna. Sedan blev jag hämtad av en arbetskollega och vi åkte iväg och jobbade i två timmar.
Väl hemma har jag haft igång en maskin med tvätt, ska slänga i andra nu. Diskat och städat. Man hinner mycket om man är effektiv.
Akhela har börjat att skälla på dammsugaren, även om den inte är i samma rum som henne. Men ja, va ska man säga. Valp är valp.
Hon är idag 14 veckor ;-) hihi

Nu kommer snart Alexandra på kaffe :-D
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: