justbeccca

Älskade fleece

Kategori: Iphone

Tjejkvällen igår på stan blev inte så dyr som den ibland kan bli.
Köpte en till fleece tröja på stadium, denna gången en grå. Helt super go och bra. Kan varmt rekommendera den för er alla:-) den är av märket Warp(eller hur de nu stavas, orkar inte gå och kolla). Nedsatt till 199kr så nu har en svart och en grå:-)
Sedan blev de med två super söta chokladmuggar och en ny sparbössa.
Det blev även ett Thé, höstte hette det en blandning av äpple och kanel. Har inte testat det än, men luktade super gott. Muggarna testade David och jag i morse, jätte mysiga:-)

Idag har trion varit samlad, jätte mysigt har de varit och bra väder fick vi. Så vi gick i alla fall två promenader ihop, Tyra fick tre, men det är för hon är med till Emil och där röjde hon som bara den i skogen.
När Lina hade hämtat sötisarna blev de film för min del och David tyckte de var en tjejfilm så han åkte till systemet och handlade med passade även på att leka med bilen också:-P hehe
What to expect when you are expecting hette filmen. Jag gillade den i massor:-)

Nu på kvällen är vi hos Josse, Håkan och Carro på grekisk matkväll. Väntar just nu på huvudrätten, sen ska jag köra David på fest. Då ska jag göra något eller inget alls. Inte bestämt mig:-P haha
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: