justbeccca

Lugna dagar

Kategori: Iphone

Jag tror jag faktiskt nu har lärt mig vad lugna dagar innebär och det menas med att man i princip ska ligga på soffan heeeela dagen, antingen kollandes på tv eller film.
Innan dessa dagar har jag trott att en lugn dag innebar promenader, plugga, städa, diska, umgås osv. För mig var det lugna dagar.
Men just nu säger min kropp, sov!
Antagligen för min dåliga sömn som jag får på grund av det onda och även att min kur med magtabletterna inte riktigt funkade.. Så jag borde väl ringa läkaren och kolla vad han säger. Men jag känner verkligen inte för det. Tror jag testar exakt ut och ser om det försvinner.

Ska ringa veterinären imorgon ock boka vaccinations tid tills nästa vecka, Atos blir ju tre nu på söndag och då är det dags för 3års sprutan :-) ska även då kolla lite om prova på simningen. Funderar på att ge Atos det i födelsedagspresent :-) men en present som är säker är det nya täcket han ska få, ska prova ut ett på torsdag eller fredag. Beror på hur vi ligger till i tiden och orken. Brukar ju ganska mycket folk igång den 25.

Nej nu ska jag strax krypa ner i sängen, är ganska så trött(inget ovanligt). David blir hemma imorgon från jobbet då han hade 38.5 i feber. Så han fick inte gå till jobbet för mig. Min prins får vara hemma istället och mysa framför tv och dricka massa varmt och även vatten så han blir frisk.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: