justbeccca

En besvikelse till..

Kategori: Allmänt

Idag kom det jag beställde i fredags från Jami hundsport. Det var ett par spårhandskar som passade perfekt, men även 24st spår snitslar, de var jätte fina och så. MEN jag hade faktiskt kunna gjort som själv egentligen. Det är tygbitar snedklippta för hand, där man får bränna kamrarna på själv för att det inte ska frasa sönder.. Min tumme mår inte jätte bra just nu efter brännande på 24st snitslar..
Men jag sparade arbete i alla fall. Men tror faktiskt att de nästa 24st jag ska ha kommer jag att göra själv. Inte värt 130kr plus nästan 100kr i frakt.. Ne de står jag över faktiskt..

Köpte mig en pannlampa, nya söta skor och långkalsonger idag. Väldigt väldigt nöjd med alla mina köp. Även det jag beställde från Jami, men inte arbetet jag fick göra själv..

Nu ska Apoffen och jag strax gå ut på en sista runda och sedan sova natten. Ganska så trötta här hemma.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: