justbeccca

Besvikelsen

Kategori: Allmänt

Infinna sig direkt jag öppnade ögonen imorse och insåg att det regnade istället för snöade(som var lovat 10-25cm).
Men man får väl ta det som det är, resten av Sverige(nästan hela) får snö, men icke Värmland...
Så jag blev ganska irriterad tillslut och skickade sms till David och tyckte vi skulle flytta, han gick med på det. Så vi får väl se om jag får min vilja igenom. Dalarna skulle passa mig bra faktiskt.

Men jag tog mig i alla fall igen denna dag, har bara haft Felix idag i drygt fyra timmar. Två väldigt nöjda grabbar här hemma. Han dammsuga och små städa innan han kom hit. Men ska städa ordentligt imorgon, har köpt hem lite saker som behövs för att städa bra. Typ som tandborste(badrummet).
Efter Felix åkte hem körde jag David så han kunde hämta ut jobbussen från deras verkstad och sedan fortsatte jag vidare ut till Edsvalla till ÖoB och skohuset. Inne på ÖoB blev de lite smått och gott som vanligt när man åker dit. Inne på skohuset fann jag ett par skor som jag gillar väldigt mycket. Bra sulor var det också, så man kan använde dom under vintern på spontan promenaderna utan att få ont i hela kroppen. Helt underbart! :-)

Nu ligger jag i soffan med atos och vänta på att David ska laga klart maten. Det luktar fruktansvärt gott och jag är super hungrig. En köttbit, potatisgratäng och whiskysås blir det:-)
Kanske är den klar tills polisskolan börjar på femman. Ska se om det är något att följa, ser ganska roligt ut på reklamen i alla fall. Hihi

Mina paket kommer trilla in en efter en känns det som också. Fick sms idag om att mina saker jag beställde i fredags är inlämnade till posten idag. Så kanske imorgon eller onsdag :-D
Sedan har vi alla saker jag beställde från ebay i lördags :-) jag är som ett barn på julafton:-) ihihihi

Nej, hoppas ni alla får en trevlig måndagskväll. Det kommer jag få :)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: