justbeccca

Väntar och väntar..

Kategori: Allmänt

Jag i princip bara väntar på att de ska bli så pass kallt här i stan så snön faktiskt ligger kvar. Jag vill ha snö som ligger kvar. Inte försvinner så fort det landar, då kan de lika gärna kvitta faktiskt.
Så jag bara väntar och väntar och väntar..

Sedan vill jag det ska bli jul, så hela familjen är samlad och även Atos och Agnes ska paras runt då.
Efter det vill jag de ska bli januari så man kan kolla om det tog sig och tillsist bil jag de ska bli feb-mars, för runt då borde det komma valpar från dom om det tar sig. Jag kan knappt vänta, vill detta skulle skett igår så jag kan ha våran bebis här nu!
Jag har inte tålamod till att vänta. Tycker det är förbannat jobbigt att vänta. Inte min grej helt enkelt.

Har i alla fall börjat köpa julklappar nu, har köpt färdigt 6 av 11. Ska börja packa in dom. Sedan har vi ju julklapparna till 4 hundar. Har en plan för vad atos ska få :-)
Har även börjar julpynta, men ska ner i källaren imorgon och hämta allt där också :-) ska bli så mysigt och kul att pynta. Ihihihi

Åt mina första julskinksmackor nu ikväll, det var såååå gott :-D
Nej nu blir det strax natten.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: