justbeccca

Spel

Kategori: Allmänt

Jag vill ha Halo 4 att spela nu, nu på en gång!
Så kan jag spela i helgen och mysa som förr.
Ja jag spelade tv spel ganska mycket förr på helgerna, då jag inte varit så mycket för den där drycken alkohol. Sure vi alla hade den där perioden vid 18års åldern när man festade som fan.
För mig varade det i ca 4månader.
Vill ni vet vad de första jag gjorde när jag flyttade hemifrån. Jag gick och köpte mig PS3 slim(de var precis släppt då). Plus åtta spel, väldigt många gamla spel då jag tycker det är roligt när minnena kommer tillbaka.
Halo är skit kul att spela, speciellt när man är två. Dock kommer jag spela själv, då vi bara har en dosa(än så länge). Men det gör inget, spelade black Ops som en idiot när det var nysläppt. Kom mycket mycket längre än David :-P haha

Så vill ni vara söta mot mig, skicka hem Halo 4 och en till dosa till Xbox 360(vårat är vitt).

Har idag lyckats se reprisen på polaräventyret som handlade om hundspann. Det ser såå härligt ut!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: