justbeccca

Söndagsmys

Kategori: Allmänt

Nu blir det alldeles strax natten här hemma. Känns som jag sovit bort hela helgen, men det har jag verkligen inte, har trotsat feber och halsont och varor ute ganska så mycket.

Igår på eftermiddagen kom Mia, Stefan och efter en stund kom Hugo hit. Vi drack kaffe och pratade. Sedan när David kom hem så tog vi oss alla en promenad bort till kyrkogården på Hagaborg. Super mysigt och atos var hel nöjd :-)
Sedan åkte vi vidare till rudskyrkogård och mötte upp Carro, tände ljus på mammas farmor och farfars grav, Davids släktings grav och sedan ramis grav. Jag älskar att få på rudskyrkogård på alla helgonen, det ser verkligen ut som alla stjärnor trillat ner med alla ljus tända.

Efter några timmar där åkte vi till en pizzeria och käkade och sedan vidare till grava kyrka, för att tända ljus för farmor och farfar och även Göran. Där är det också fint, jag har en förkärlek till gravakyrka. Men blir besviken på att de inte lägger mer sig lika mycket som rudskyrka gör.
Efter dessa turer åkte vi alla hem och David och jag tog oss en promenad med Atos och sedan kollade vi film. Kommer inte ihåg vad den heter men bra va den :-) hihi handlade om att vakta skatter, salamons ring, arkeologer osv, ni kanske kan hitta den med den beskrivningen. Började på T.

Idag har vi bara myst typ, jag har vilat/sovit mycket och tagit härliga promenader med Atos.
Atos väckte mig och David strax innan åtta imorse och jag uppfattade på atos som att de var panik. Så fort på med kläderna och ut. Väl ute vill atos bara leka. När David kom springandes efter oss blev han överlycklig och började hoppa runt. Atos har antagligen planerar att väcka oss på detta sätt, han vet att jag springer ut med honom och om han lyckats väcka David så kommer han också med ut. För David somnar inte om igen när han vaknat. Så Atos hade en lyckad morgon :-P haha

Vid tre åkte jag ut till Mia, men släppte av David på vägen dit hos en kompis. Sedan satt Mia och jag och pratade om allt möjligt, kollade på nagel saker och hästannonser :-)
Jag har ett otroligt stort sug att köpa häst. Har haft det väldigt väldigt länge, men har undvikit att kolla annonser, men i förrgår sket sig det och jag kan inte sluta kolla. Jag blir ju knäpp! Jag vill ha alla, alla, alla!!
Får väl se när jag finner den jag verkligen vill ha, så får det nog bli en. Men jag har rejäla krav, så det tar bog ett tag. Haha

Nej en promenad och sedan krypa ner i sängen. Funderar även på att åka och köpa glass innan, så jag har det hemma imorgon.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: