justbeccca

Naglar

Kategori: Allmänt

Min hobby igår var baka, äppelmuffinsena tyckte jag absolut inte om alls. Blev grymt äcklad av dom, har inte ens vågar smaka idag. Blev illamående när jag såg dom idag. Men David han gillade dom, så de blev minsann sparade. Jag tycker de till och med ser äckliga ut oh tyvärr har jag inte tagit någon bild på dom, för att de inte är värda det för mig. Haha
Men under dagen idag har jag insett att allt som har med kakor och mat att göra gör mig väldigt äcklad. Mat överhuvudtaget gör mig äcklad just nu, bara tanken av det. Speciellt husmanskost, blä!

Men det blev ändå kakkalas hos Josse, håkan och Carro förut, tillsammans med då och Mia:-) de blev två sorters muffins. Nybakade centerkakor, nybakad kladdkaka och sockerkaka.
Åt dock inte mer än lite kladdkaka och smakade på centerkakorna. Gott var det, i en okej stor mängd. Hehe

Annars idag har jag tagit de väldigt lugnt, då jag har fått hosta, ont i halsen, snuva och nysningar. Mycket trevligt måste jag säga..
Fick mera nagel grejer idag, så har testat det. Men hade det bara på i några timmar, jag är inte så stort fan av nagellack. Då det känns som naglarna kvävs av det. Men ska testa lite mer imorgon :-D

Denna helg är jag sovänka också. David ska sova hos sin mor för att hjälpa henne medan hans styvfar ska ligga inne på sjukhuset. Då han har varor sjuk någon vecka(knappt ätit) och han har haft canser och cellgiftens gör att immunförsvaret inte är bra allas. Därför ska en person som gått på cellgiftet alltid ringa sin läkare när den är sjuk. Nu blev det så att de vill ha Davids styvfar inne i tre dagar, så då ska David sova hos dom tills han kommer hem från och med imorgon.
Jag älskar verkligen David för att han verkligen inte har några som helst problem att göra detta. Jag blir så glad av att han inte ser det som någon belastning. Ja för nig kommer det vara jobbigt, har aldrig sovit själv i denna lägenhet sedan vi flyttade hit för två årsen. Bara David som gjorde det när jag var i Strömsholm förra hösten. Så det ska bli spännande. Kommer nog enbart kolla film och äta godis och hoppas på att grannen inte springer för mycket i trapper eller har fest. Atos hatar våran granne, ingen aning om varför. Men atos verkligen ogillar honom. Plus på det så hatar atos fulla människor. Är det någon han känner, så ignorerar han dom. Någon han inte känner, så morrar han, går lite undan och har stenkoll. Han lämnar liksom utrymme, men säger ändå till att jag gillar inte dig och kom inte för nära.
Varför jag inte vill ha spring på grannen är inte för att atos skulle skälla, utan han morrar och jag blir alltid lite nervös.
Har en varit med om en del under mina 21år(mycket som en ung tjej inte ska gå igenom) men jag har även en väldigt vildfantasi. Tänk er mig i ett hus :-P Hahaha

Men ja, helgen kommer bli bra ändå. Ska få plugg gjort hade jag tänkt mig. Måste hitta två böcker också. Imorgon ska vi även hämta vinterdäcken vi köpt. Vi har åretruntdäck på, men David ville ha dubbdäck iår. Jag förstår vad han menar. Är regnar det mest och fryser gärna på nätterna och många ställen är det fruset på under dagarna och på is biter inte åretruntdäck. Plus på det kostade 4st begagnade bra och fräscha däck 800kr. 6milimeter mönster och väldigt fräscha med plåtfälg. Vi gjorde ett bra klipp där :-) ihihi

Nej vi får nog sägs god natt nu. Ska greja lite imorgon, så lite sömn borde inte sitta fel. Natti på er alla!

Bilden är tagen precis när atos har kollat på när muffinsena värms runt i micron. Har aldrig riktigt förstått det där men hundar och saker som snurrar. Tvättmaskin och micro. Haha
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: