justbeccca

Fredag

Kategori: Allmänt

Den efterlängtade fredagen är här, själv jag hade kunnat skippa idag. Då jag vaknade med halsont och huvudvärk och med min tur fanns det inte några panodill hemma till mig. Men efter lite sömn skickade jag ner David till Ica för att köpa de till mig, fick Alvedon och Zyx. Och de hjälpte faktiskt, de trodde jag aldrig de skulle göra. Så efter en stunds lek inne med Atos och Charlie tog vi oss en promenad på 40min. Där vi hoppade på parkbänkar, över och under staket. Skit kul hade vi :-)

Ja Tyra var här från åtta till strax efter elva, men atos blev för stressad och pipig så Tyra fick bli hämtad igen. Hon löper och atos är okastrerad. Det funkar jätte bra om tiken som löper är i princip här hela tiden hon löper, för då vänjer sig atos. Men nu var Tyra här för en vecka sen. Så det gick liksom inte. Men Charlie och atos hade i alla fall kul och mysigt :-)

Nu får de nog bli fler filmer, fast jag är ganska så uttråkad. Tänkte ta mig en tur till Coop på Bergvik för att köpa fler grav ljus. Har bara ett hemma och har fyra gravar jag ska tända ljus på. Så det saknas tre st.
Men det alldeles första jag ska göra är att äta min ölkorv :-) mums!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: