justbeccca

En liten stund

Kategori: Allmänt

Gårdagen var faktiskt väldigt bra. Var och köpte däcken med David. Sedan köpte vi mat och åkte och åt vid vattnet. Tillsist lämnade jag av honom hos hans mor.
Efter det åkte atos och jag hem, hemma blev det köpa mys och sedan kolla på de nya Johan Falk filmerna. Mycket mycket bra filmer:-) i dessa två är det ganska mycket humor, vilket är roligt. Så man får sig några skratt :-)
Vid strax efter två i natt satt atos på sin stol i köket och morrade som fan åt några grannar som skulle ha efterfest. Man kan säga att jag var ganska så rädd där en sväng.

Idag har jag inte svarat i telefon eller på sms fram tills klockan var halv tre. För jag lämnade telefonen på laddning i sovrummet och hade satt på ljudlöst. Så under två timmar ringde jag upp alla som jag hade missat att svara när de ringde.
Sedan kom Carro hit och David kom hem en sväng. Så en liten stund fick jag se, prata och pussa på David. Vi bytte även bil. Så nu kör jag Volvo 745 autoknak:-) ska bli intressant och köra till Mia sen :-) hehe
Nu blir det en promenad med Carro för att möta Håkan och Texas. Så nu måste jag kila!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: