justbeccca

Vill ha!

Kategori: Allmänt

Kan erkänna så här på kvällskvisten att jag har ett enormt behov av att köpa en husvagn. Vet precis vad jag ska göra med den och vart jag ska med den. Ville redan förra året ha en, men se blev de inget med. Troligen inte i år heller, funkar inte riktigt att köpa en husvagn med pengarna man får när man studerar. Men jag ska ha en husvagn en vacker dag.
Vill ju även ha en sommarstuga, eller så fint de heter: fritidshus. Men då är ju saken att man inte kan flytta på den och de vill jag. Husbil finns inte på världskartan att se skulle köpas, då jag vill kunna placera "hemmet" på en söt liten camping och sedan kunna ta bilen för att kolla runt lite.

Jag vill ha en husvagn av nyare modell, då de är rent snyggare men även fräschare inuti. Vill ha en som är dubbelsäng, inte de som är två sängar på varsin sida. Usch har inte riktigt förstått de konceptet, kan va för de lite äldre människorna som är ute och campar. Sedan så man kan få dit besök som sover över. Men de brukar ju vara 4bäddar minst i en husvagn som är i normalstorlek. Jag vill även ha fästena för att kunna ta med cyklarna. Så man kan njuta av sommaren på cykel.

Dit jag vill är olika delar av Sverige. Men ni kan ju alla räkna ut att många av campingarna är hundanpassade. Massa hundaktiviteter och träningsbanor av olika slag. Har hittat en specifik jag ska till, oavsett vad andra säger(David).
Men en husvagn ska finna sin nya familj hos oss. Någon vacker dag!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på husvagnar och sedan ta en dusch.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: