justbeccca

Underbara söndag

Kategori: Iphone

Dagen som är till för att slappa på är äntligen här och jag kan summerar denna dag hittills till att jag enbart slappat. Hihi
David och atos har handlat och varit på promenad, men sedan gick de utför för David. Spydde två gånger på förmiddagen och har feber. Så först bäddade jag ner honom i soffan, men efter någon timme där är de inte skönt längre, så då skickade jag in honom i sängen. Där var han även när jag åkte för att hämta Carro och åka ut till båthuset. Idag blir de nog en provtur med båten, så Atos flytväst är med och infunnit sin rätta sommar plats i bilen igen.
Ska bli skönt att göra något nu, jag är ju inte den som vill va stilla för mycket. De blir så tråkigt då. Haha
Ska kanske baka lite hundgodis senare, det vill säga om jag hittar något bra recept;-) Har ingen inspiration till att hitta på eget, så då får vi använda oss av andras recept.

Kan även berätta att gårdagen gick åt till att gå på bergvik och biltema en sväng och sedan spenderade vi flera timmar i garaget. Efter de blev de mat och kaffe, Carro kom då även förbi och vi bestämde oss för en tur till bergvik och panta och sånt och sedan fortsatte vi ut till båthuset där Håkan och Johan va. Tillsist kom vi hem och då blev de slappning och mys.
Hade en mysig dag igår:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: