justbeccca

Trötta dagar

Kategori: Allmänt

Usch för att vara trött och rastlös. Det är så mina dagar ser ut, jag gör saker men känner mig ändå rastlös, men är samtidigt trött som bara den. Så kontrasten är inte så bra tycker jag..
Men oavsett så kom idag Atos fästingmedel så imorgon ska han badas och sedan ska han smörjas in. Den luktade mycket tjära, men de försvinner nog när salvan satt sig ordentligt;-)

Annars har jag små pluggat idag, varit nere i stan med Carro, medan hon va på möte så var jag och hämtade information på arbetsförmedlingen för ett arbete. Ibland måste man va smart:-P efter de blev de kaffe, en sväng till bergvik och sedan till Josse och Håkan. Dit kom även David och Atos som tog sig en promenad upp. Sedan var vi hem och åt och avslutade våran mysiga dag med att åka och kolla på hus runt om. Samt njuta av naturen ute på hammarö sydspets.
Väl hemma blev de för min del mys med popcorn och saft till GCB och nu ska jag strax krypa mer i sängen. Är inte ens säker på om jag orkar gå in dit, skulle i princip kunna somna här och även i bilen förut. Ja mer eller mindre vart som..

Hade även Emil och Texas idag, så jag spenderade förmiddagen och lunchen med hundarna. Helt underbart!
Imorgon är de Emil bara, och på Torsdag kommer sötnosarna (Tyra och Charlie) igen, samt på kvällen kommer nog Texas och hela familjen och några av Davids vänner då de är hans födelsedag. Så tänkte jag skulle göra pajer i år igen.

Imorgon ska jag även sätta mig och kolla på färskfoder från olika leverantörer samt plugga och Emil. Ska även hinna tvätta lite och ta ett varv med dammsugaren och små plocka så allt inte är på onsdag. Om jag hinner borde jag i helgen försöka få ordning på vårt förråd i källaren och gå igenom alla kartonger och packa om vissa. Det är några trasiga och några tomma där nere som behövs köras bort.

Nej nu tar jag natten, får skriva ett bättre inlägg imorgon. Jag orkar inte nu, ni märker kanske i detta inlägg att jag har många tankar samtidigt.
Sov gott alla:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: