justbeccca

Träff

Kategori: Allmänt

Kom rätt nyligen hem från Carro, där de blev massa prat och Cola på balkongen. Allt eftersom så trillade fler människor in, först Josse, sen Håkan och tillsist David. Så vi hade en liten träff där med prat och musik innan jag, David, Carro och Atos åker imorgon ner till Göteborg för Cesar Millan och sedan vidare till Falkenberg, Slöinge och Halmstad.
Ska bli så mysigt att få umgås med mamma, Johanna och Nille, samt Ina och Baily. Vi ska även hälsa på Davids far och styvmor som också ska bli mysigt. Dock verkar det som David åker dit och sover en natt, men de förstår jag. Lika mycket som jag vill umgås med min familj, vill ha det med sin och jag vill inte dra Atos till flera olika hem för att sova en natt. Så jag och Atos stannar hos Johanna och Nille hela helgen :) Ska bli så mysigt och jag har längtat som en idiot efter denna helg sen julafton när jag fick David biljetterna till Cesar Millan :D hihi
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: