justbeccca

Promenad!

Kategori: Allmänt

Idag har vi haft Tyra och Charlie hemma från strax efter tolv till halv fem. Atos är hel nöjd över att få träffa sina "syskon". Menar en helg med bara hundar och sedan komma hem till ingen är nog rätt tråkigt. Så han blev väldigt glad när de kom:-)
Innan dom kom så hade Atos en egna morgon, då jag jobbade i två timmar den sju till nio och sedan va jag hos Carro en sväng och hos Emil. Var hem och va ut med atos och sedan till bergvik, så hann han mysa i sin egna lilla takt.

Nu är vi alla fall ute på en långis och ska träffa Alexandra en sväng. Vi har även idag midjebälte för att träna att ha någon bakom och han får dra lite, samt klöverväskan, som han förövrigt inte bryr sig det minsta om. Så om någon vecka blir de en lättare tyngd i:-)

Jag vet att jag skulle uppdaterat igår om helgen, men jag var så trött så jag mer eller mindre dog i soffan tills jag skulle hämta nykeln till Emil och där blev jag pratandes med Josse och Håkan och sedan var de bara hem och sova.

Så senare idag får ni få en uppdatering, eller så kommer det när de kommer:-P hehe
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: