justbeccca

Mmmm vatten:-)

Kategori: Hundar

Någon upptäckte idag att mamma (jag) blandade i något i vattenskålen. Nyfiken som en hund är var det ju en självklarhet att gå och undersöka vad jag hade gjort med vattnet.
Jag hade enligt atos uttryck gjort något magiskt, då vattnet var mycket godare och mer tilltalande.
Min hemlighet ligger i en en flaska i grön färg. David köpte med den idag när han var i Örebro. Nu hoppas vi på att den hjälper, då den är mot dålig andedräkt.
Kan säga om någon vecka hur den funkar, då vi idag precis börjat med den.
Jag vet att en hund luktar illa i munnen, men atos andedräkt blev mycket sämre efter operationen han gjorde i början på feb. Så därför testar vi denna, samt ska testa färskfoder.
Jag lägger upp en bild också, så får ni se min lilla magiska hemlighet:-)
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: