justbeccca

Hmm

Kategori: Allmänt

Dagen började bra med att Atos småttingar kom hit(Tyra och Charlie). Vi har haft en mysig dag, ute i solen när den fanns. Jag och Tyra åkte till Emil och gick i skogen och när vi precis var vid huset igen började det regna och övergick till hagel. Så vi hade turen på vår sida:-P hehe
Sedan åkte vi hem och jag har grejat lite med skolan, läst i nya härliga hund och även kollat på hundsaker på internet.
Kan ju säga att man inte blir mindre sugen på att skaffa en till och även köpa en massa nya saker till Atos.
Nu ska vi strax åka och hämta Carro och åka ut till ilanda en sväng och kolla på skor. Då det lär va rea där ute, då skohuset i Sverige har gått i konkurrs. Kanske finner man ett par fina skor man vill ha;-)

Kan även berätta att mitt humör sjönk få jag fil reda på en positiv sak för vissa, men förbannat negativ för min del. Riktigt negativt för mig, nu måste jag sätta mig ner och läsa på mer och göra om mina planer mer. De suger ordentligt för mig.. Men som tur är har jag fler planer på olika saker så kanske blir det något annat. Men oavsett så suger det...

Ne nu ska jag klä på alla voffar och gå en liten runda innan vi åker;-)
///Becca

Kommentarer

  • Lina säger:

    Jag känner mig redan bättre som tur är så det var nog något jag åt igår. :( Det är ju så hemskt att spy och man blir så svag. Läskigt nästan! Vad hette hemsidan vi pratade om igår? :)

    2012-05-19 | 18:25:11
    Bloggadress: http://mineforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: