justbeccca

FREDAG!!

Kategori: Allmänt

Äntligen är dagen som alla längtar till här. Många ska ut ikväll, andra ska ha hemma mys och visse ska på middag och kanske spelkväll. Oavsett vad alla ska göra så är det fredag och de betyder att helgen är här.

Gårdagens roadtrip va rolig och trevlig. Jag hade speciellt roligt påvägen hem, det va då sockerkicken la sig och jag blev övertrött. Hehe
Väl hemma så möttes vi av världens gladaste hund! Älskar att möta Atos, hans lycka och glädje finns det inga ord som kan beskriva.
Det var i alla fall skönt att komma bort och även komma hem och sova. Har sovit som en prinsessa, riktigt nöjd över min sömn.

Idag blir de fika på stan med Alexandra, ska bli riktigt trevligt och mysigt att träffa henne. Vi har inte hunnit träffa varandra den senaste tiden, så de ska bli trevligt:)
Efter de blir se plugg och kanske om vädret tillåter en tur till skogen. Ska även kolla upp mer recept på hundgodis och även maträtter till både människor och hundar.
Nu ska vi strax äta frukost(rätt sent, men de får vi faktiskt) så David kan åka till sin kompis i molkom och sedan va hemma igen vid ett. Men jag kanske tar bussen ändå, vädret tillåter inte cykeln och att ta bussen kommer man billigare undan med. Men vi får se vad jag känner för då och om bilen är hemma vill säga. Hehe
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: