justbeccca

Förklara

Kategori: Allmänt

Fick ett mail nyss av en gammal kompis, som nu ett halvår senare vill skicka korten han/hon tagit på min hund under tiden vi va vänner. Visst jag tar gärna emot bilder på min hund, så självklart fick personen min mail. Men de jag glömde skriva var att du gärna får skriva med en förklaring till varför du går runt och snackar skit och sprider rykten om sånt som inte är sant. Eftersom jag vet att du läser min blogg, så vet jag att du läst detta. Så jag förväntar mig en förklaring på ditt extremt dåliga beteende.
Precis som ditt lilla försök till att få David att gå bakom ryggen på mig. Tråkigt nog för dig så komunicerar jag och David med varandra och jag var med hela tiden när ni smsade, så du lyckades inte värst bra att försöka förstöra mellan oss.
-
Nu ska jag ta med min Tratt och gå ärende åt Carro :) och sedan återgå till pluggandet.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: