justbeccca

Dryga måndag

Kategori: Allmänt

Idag har det varit en dyg dag, inte mycket att göra och ändå mycket att göra. Så som en massa pluggande, dock så försvann motivationen för mig förut. Men den kanske innfinner sig snart igen, har fått lite gjort på några uppgifter. Men inte allt och de betyder då att man inte kan lämna in och de betyder för mig mera stressande och stressande betyder att magkatarren stannar en stund till.. Man kan säga att denna dag är en skit dag..
Men har myst med Atos och David som är hemma och är sjuk idag. Så lite positivt ändå. Men fortfarande en dryg dag..
-
Fick igår kontakt med Atos uppfödare och de har som jag skrev igår fått en till valpkull. Så nu finns Atos småsyskon till salu och de är otroligt söta. Ska försöka få ihop att åka dit. Vad det verkar som hinns det inte med denna vecka. Men hoppas på nästa vecka, jag vill verkligen dit och träffa de små stjärnorna. Vi hade gärna köpt en om det inte var så att David kan reagera längre fram på valpen och då betyder det att vi måste sälja den vidare och det känns inte snällt. Så jag får helt enkelt snällt vänta tills tiden är inne för en till och en som David tål. Det är den enda nackdelen med blandisar, man vet inte vilken typ av päls de får när valppälsen släpper.
Här får ni en bild på Atos pappa, Sluggo. Det syns verkligen vart Atos fått största delen av sitt utseende ifrån.
Här får ni en bild på både pappa Sluggo och mamma Assa
Man kan verkligen se att de är Atos föräldrar. Stiliga båda två :D
-
Har idag suttit och läst på en blogg som enbart skriver om hundfoder, näring och sånt. Skit bra blogg och man lär sig mycket. Har maliat till henne om Atos så får se vad hon säger när hon svarar tillbaka.
Idag skulle även Atos fästingmedel ha anlänt hem, men de gjorde det inte. Så vi hoppas på imorgon så vi kan få testa det någon gång.
-
Blev i alla fall precis klar med att söka in till skolan nästa termin med, det var synd att jag missade att det fanns en sommarkurs nu över sommaren inom ett område som jag hade gillat. Men får ta de nästa sommar kanske, så tjänar jag in lite poäng samtidigt :P hihi
Nu ska jag återgå till mitt pluggande, men först en promenad med mina två fisar<3
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: