justbeccca

Freeeeeedag!

Kategori: Iphone

Glömde skriva igår att jag följer ytterligare en i Vindälvsdraget. team Pettersson är med där också. Ska bli riktigt kul att se hur de går för dom också.

Denna dagen har varit lugn och skön hittills. Nu sitter Carro, jag och Atos hemma hos pappa. Trevligt att träffa honom, har ju bara pratat med honom i tele.
Funderar på att åka ut i skogen sen och gå och hälsa på i garaget;-) David är där och grejar med bilen igen, den gick inte igenom besiktningen igår. Så han har lite att greja med. Men är stolt över att han lyssnade på mig och besikta den nu innan den är klar. Så han vet vad som är viktigast att fixa.

Nu ska jag återgå till att va social:-)
Ha en toppen dag nu alla, för de ska jag ha och tänk kärlek och förlåt mycket!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: