justbeccca

Underbart

Kategori: Allmänt

Då har denna dagen också gått och har haft en super trevlig dag med vänner och familj. Hunnit träna Atos också en del, så då har denna dagen varit givande. Sedan har jag fått reda på några som följer min blogg att de är dem som borde söka hjälp, då det är uteslutningsmetoden och hjälp av en som umgås med dem som pekat åt ett håll.
Så då säger jag detta: Står du inte ut med att de som står på denna blogg ibland är väldigt träffade och du inte tycker om vad de står. Sluta läsa den då, du försöker vara otoligt mogen. Men uppenbarligen är du inte de. Det är MIN blogg med MINA ord och tycker du inte om det, så läs de inte.. Kan inte va så svårt?!
-
Återgår till dagen igen.
Provade på att ta Emil och Atos själv på promenad och de funkade. Men de behöver mer promenader med en varsin förare en stund till, så imorgon får vi med oss Alexandra. Vilket jag är tacksam över och dessutom är de trevligt med sällskap.
Efter promenaden åkte Atos och jag till Josse för lite kaffe mys och hundarna fick leka lite med varandra. Så nu har de massakerat en Ikea råtta och är väldigt nöjda med sig själva.
På sen eftermiddag åkte jag till Alexandra för mera kaffe mys och Atos var hos Josse så länge. Då de inte bor så långt ifrån varandra. Alexandra och jag träffade Rebecca och tog oss en promenad till Pekså och sedan en med deras vovvar. Sedan återgick vi till kaffe myset. Tycker det är väldigt roligt att ha vänner från barndomen som är lika underbara att umgås med nu som då.
Efter att va varit hos Alexandra i fem timmar så gick jag ner till Josse och där möttes jag av två super glada hundar. Så underbart att mötas av två hundar som ler av lycka och glädje :D
-
Nu ska jag sätta mig och ladda in lite bilder från kameran och sedan kolla igenom lite arbeten som jag ska börja med imorgon. Tycker om detta med distans studier, man lägger upp allt själv och kan göra sig själv mer motiverad med att ta pauser med roliga saker. Du är inte tvingad till att sitta i en äcklig byggnad i 8timmar som man är i en skola. Så tummen upp för distans studier! Rekomenderar detta.
Sedan ska jag sova, eller ska gotta mig i soffan i någon minut med tv, boken och dricka. hihi
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: