justbeccca

Trötta ben

Kategori: Allmänt

Nu är de natten säger min kropp efter en dag i enbart fart. Suttit ner sammanlagt två timmar på hela dagen. Så mina ben är rätt trötta. Men än är inte dagen slut, först en dusch och sedan krypa ner i soffan och njuta av min nya favorit inredning:eldstaden som jag fick av mamma i julklapp:-) jag bara älskar den!!! Samt min otroligt braiga bok.
David och atos va ute på sista rundan medans jag prompt gick ner till ICA Wallinders och köpte pressad citron som jag till varje pris skulle ha i mitt vatten:-P men oj så gott och värt de! Är så otroligt sugen på smaksatt vatten. Varit de hela dagen. Tror jag ska bojkotta dricka nu ett tag. I alla fall fram tills fredags myset. Hehe
Ska också ta mig till gymmet denna veckan, eller i alla fall börja gå och basta, för de är något jag känner för.

Nu på kvällen va jag, David och Carro till Ikea, så vi fick lite nya lakan och sånt till sängen samt en till badrums matta. Sedan HM på bergvik så jag fick köpa kavajen, samt två tröjor till. Tillsist va vi på ICA Maxi och handlade lite mat.
Nu lägger jag ner bloggandet för idag. Tänkte hämta hem min laptop imorgon som är hos Carro. Hon har ju faktiskt en egen nu. När min är hemma så kommer bilder från nyår samt en summering av året 2011:-) natti på er!!
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: