justbeccca

Strax natten

Kategori: Allmänt

Nu är vi hemma igen från en mysig middag hos Davids farmor, tillsammans med henne, hans pappa och styvmamma. vi avslutade middagen med att kolla på den nya svenska underhållnings serien från 2012. Då ska Magnus Uggla, Carola Häggkvist, Petter Askergren och Ola Salo samla ihop ett varsitt stall av blivande stjärnor och coacha. De sitter med ryggen mot sångarna tills de fått tycke för deras röst och när de trycker på knappen "I want you" vänds deras stolar mot sångaren och de får se hur personen ser ut. Plus på detta är de sångaren som väljer själv av de som tryckt på knappen som de vill ha som coach. Så jag har fått tycke för denna serien. Tycker inte Idol är något att hänga i granen och de har jag aldrig tyckt. Men denna är faktiskt roligare och bättre att kolla på. Helt klart värd varenda minut av sändningstiden.
-
Väl hemma så gick Atos och David på sista rundan, medans jag slappade lite. Sedan visade jag David mitt och Atos mål. Så vi har letat lite grejer, har inte bestämt än vilken som är värd att köpa.. De kommer ta någon/några månader innan jag bestämt mig för vilken. Imorgon ska Atos och jag testa på en cykel tur, blir premiären för honom. Så vi hoppas på de bästa. Han gillar ju inlines i alla fall, men de är något jag inte riktigt tycker är super kul med hund som vill dra. Då jag själv inte kan åka så bra, eller jo framåt går de skit bra. MEN jag har aldrig kommit underfund med att bromsa dom.. De är inte riktigt min grej :P
-
Sedan blir de imorgon att städa ut julen, ska ha gjort de i två dagar nu. Men inte kommit så långt, eller jo David tog bort den lilla söta advetsljusstaken som står på köksbänken, hehe. Så de går sakta men säkert framåt.
-
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min bok, tror jag. Annars blir de nog sängen direkt.
Fick veta att de kommer ta lite längre tid igen tills den bärbara är igång med internetet. Då David har raderat lösenordet till de från den stationära och måste installera om allt, så vi får lösenordet igen.
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: