justbeccca

Sovit

Kategori: Allmänt

Har legat och halv sovit i soffan sen halv elva. Tänkte att de är dags att röra sig vidare in mot sovrummet. Men va bara tvungen att kolla på lite saker nu när jag har sovit. hehe
Ska faktiskt läsa lite också innan jag återvänder till den mysiga sängen. Älskar boken jag läser, har hittat en massa bra som jag faktiskt ska skriva här. Jag vet ju att en av läsarna, behöver mycket information om hunduppfostran. Detta är då ingen av er som jag träffar eller pratar med under veckorna. Så nu behöver inte känna er träffna av detta.
-
Har spenderat kvällen hemma i lugnetsvrå med min lilla sötnos Atos och vid sju kom min andra sötnos hem. Men då skulle jag bada och bara mysa. Sen blev de mera tv tills de va dags för sista rundan med Atosen. Strax innan sista rundan gick David och la sig och vad de verkade som så ville egentligen Atos de också. Men jag hade andra planer, så han fick följa med ut i vardagsrummet och några minuter senare åkte täcket på och vi gick ut på promenaden. Men måste säga att de va riktigt skönt ute nu på kvällen. De va inte för kallt och inte för varmt.
-
Men nu har det tagit cirka 30min att skriva detta korta inlägg för att jag har kollat på tv samtidigt och tappat bort mig. Och jag måste sova, för imorgonbitti kommer Mia på frukostmys, sen ska saker göras och hundar rastas innan de blir veterinären kl: 13.40 med Atosen.
Så nu tar jag och Atos natten, ska krypa ner i våra sängar och jag ska läsa en sekund eller två. Natti!
image description
///Becca

Kommentarer


Kommentera inlägget här: